Best friends ♥

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Manda Nattis Svanis Linnea - 7 januari 2014 23:56

Tja måste bara säga en sak, att om ni skriver frågor eller så, skriv då helst vem kommentaren/frågan är till.

Annars så kommer förmodligen alla att svara på frågan och det kommer ta längre tid att få svar på den då, men om ni skriver vem frågan är till så blir de lättare. Om frågan/kommentaren är till alla behöver ni inte skriva tillexempel "Till maddeni" eller "har frågor till svanis" asså jag tror ni fattar. Men asså det är inte jätte viktigt att komma ihåg de för de är bara ett tips att ni skriver vem frågan eller kommentaren är till så man vet, för annars behöver nog alla svara på den :')

Aja ska snart sova, godnatt! 

 

 

Av Manda Nattis Svanis Linnea - 7 januari 2014 18:26

I love you guys!<3

På riktigt ville bara säga det.

Tack så hemskt mycket till att jag vann rummet. 

Det var en stor chock! :O


 


 

Av Manda Nattis Svanis Linnea - 7 januari 2014 10:44

Tack för över 1000 love:its på min design!<3

Jag bara älskar er♥

 

Jag är inte så ego, som tack för att ni gillade min design gjorde jag en över raskning ♥.

Jag gjorde en 1000 gånger snyggare sån tröjja och de går att köpa den!!!

Men det finns bara 5 stycken en så länge så skynda er!

 



Det är den här man kan köpa<3


   

 

 

 

 

Av Manda Nattis Svanis Linnea - 7 januari 2014 10:20

Hej! 

Ville bara berätta att mina serie " den farliga kyssen " tycker jag har gått väldigt bra..:D.

Över 100 moviestars har sett den första delen :).

Och jag kan säga att det har varit ett riktigt skit att göra filmerna..

Visst det är askul att se att d går bra. Men medans man gör filmen får man så jävla mkt tjat..

Asså kolla:

 

Det är jätte kul att få sånt här :D.

Men snälla överdriv inte! :).

Jag är verkligen jätteglad att ni tycker om serien verkligen :D.

Sen det är okej att spamma men hota mig inte?


 

Ni fatta nog inte vad jag menar med hotar?

Nej men kolla:


 

 



Ajaa! Det var nog 3 till men jag orkar inte visa ;).

Men jättekul att ni gillar serien!


Ps. Släppte del 5!!!!!!!


 


Älskskar er så mkt <3.

 

 


Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer som spelar msp. Där heter vi jossen0808, maddeni,svanis och linnea-11-22-33-
Följ oss på instagram: mspmaddeni, jossen0808, mspsvanis och msplinnnea
Vi bloggar om typ allt,om msp,även om riktiga livet och så. Hoppas ni gillar blogge

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Berry and Cherry Mix

Ovido - Quiz & Flashcards